مشخصات پروفیل زد استاندارد
نوشته شده توسط : آریا فلز صبا

یکی از دغدغه‌هایی که افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، این است که چه مقدار بودجه باید برای خرید قوطی پروفیل زد کنار بگذارند. در واقع تعرفه این پروفیل‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که از اصلی ترینِ آن‌ها می‌توان، ماده اولیه را نام برد. برخی از پروفیل‌ها با توجه به نوع کاربری شان از مواد بهتر و با دوام‌تری ساخته می‌شوند که برای حوزه‌هایی نظیر ساختمان‌سازی استفاده می‌شوند.
بدیهی است که هر چه مواد تشکیل دهنده پروفیل زد بیشتر و غنی‌تر باشد، هزینه آن افزایش پیدا می‌کند. ضمنا نوسانات ارزی به دلیل وارد کردن برخی مواد اولیه در قیمت نهایی اثر می‌گذارد. بدیهی است هرچه اندازه و ضخامت هر یک از پروفیل‌های زد بیشتر باشد، قیمت محصول نیز افزایش پیدا می‌کند. به یاد داشته باشید برند سازنده پروفیل‌ زد سهم فراوانی در کیفیت، دوام و قیمت نهایی محصولاتشان دارند. پس بهتر است برندی را برای خرید پروفیل زد انتخاب کنید که درنهایت از خرید کالای خود رضایت داشته باشید.
و رضایت تمام و کمال از خرید یعنی اعتبار آن کارخانه و رضایت مشتریانش را بسنجید تا ببینید در چه سطحی قرار دارد. خوشبختانه آریا فلز صبا از برجسته‌ترین برندها در این حوزه است که روزانه به تعداد مشتریان راضی از خرید این شرکت اضافه می‌شود. زمانی که در حال خرید پروفیل زد هستید، حتما ظاهر محصول را از نظر سطح و نداشتن ترک و تاب خوردگی، زنگ زدگی و سایر ایرادات که منجر به بروز مشکل می‌شوند را بررسی کنید.
از دیگر نکاتی که باید رعایت شود، بررسی دقیق وزن محصول است. معمولا در کارخانه‌های معتبر مانند آریا فلز صبا از ترازوها و باسکول‌هایی استفاده می‌شود تا وزن هر یک از محصولات، پیش روی خود مشتری بررسی شود.
source: مشخصات پروفیل زد استاندارد





:: موضوعات مرتبط: قوطی پروفیل , پروفیل زد , محصولات فولادی , آهن آلات , ,
:: برچسب‌ها: قوطی پروفیل , پروفیل زد , قیمت پروفیل زد , وزن پروفیل زد , قیمت زد سوله , قیمت پروفیل آهن , قیمت پروفیل z , آریا فلز صبا ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 6 / 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: